שלום

kg

0.00

cm
ממוצע אימונים שבועי

0

צ'אט עם שרון
Dec 11 מתן תשובה תוך 48 שעות

היי, יצרתי את תיבת הצ'אט כדי שתוכלו להתייעץ איתי ולשאול שאלות, זה יאפשר לי להדריך אתכם בצורה טובה יותר. מוזמנים להירשם ולכתוב לי, מבטיח לענות בהקדם!

נשלח

שאלות ותשובות

כדי לעבור לאימון הבא צריך להשיג מעל 90% הצלחה, אז יפתח האימון הבא.

התכנית השבועית היא אישית, לכן עקבו אחר ההוראות שניתנו לכם. בתכניות האתגר יש להתאמן שלושה ימים ברציפות וביום הרביעי לנוח- כך הלאה.

תזונה ואימונים הולכים יחד, התוצאות הטובות ביותר יושגו משילוב השניים. אני מציע התאמת תפריט בהתאם לנתונים האישיים והמטרות.

רוב אימוני הקוויקי מבוצעים  כנגד משקל גוף בלבד ולא עושים שימוש באביזרים כלל, לכן ניתן להשתתף באימונים אפילו ללא אביזר אחד.

אין חובה לאכול לפני אימון אך במידה וחשים מרוקני אנרגיה ניתן למלא את המאגרים על ידי אכילה של פרי וכך גם לשפר את ביצועי האימון.

לאחר האימון מומלץ לצרוך מזונות עשירי פחמימות וחלבונים כדי לסייע לגוף בתהליך ההתאוששות ולספק לשרירים את חומרי הבנייה שלהם, לדוגמא: פרוסת לחם עם גבינה לבנה.

לאחר שבועות ספורים ניתן להבחין בהבדל- השרירים חזקים ומוצקים יותר, חל שיפור בגמישות הגוף, קצב חילוף החומרים מואץ וכך גם שריפת השומנים. לסיכום- הגוף בריא יותר, כך גם הדימוי העצמי משתפר וההרגשה הכללית מצוינת.

המיתוס שגורס כי אימוני כושר עלולים לפגוע בגדילה הופרך כבר מזמן, ההיפך הוא הנכון- פעילות גופנית סדירה ונכונה תסייע להתפתחות ותשפר את הדימוי והביטחון העצמי. נערים ונערות מגיל 14 מוזמנים להיכנס לכושר ולהצטרף לתכניות האימונים של קוויקי.

שיטת האימונים של קוויקי דוגלת באימונים קצרים, חזקים וממוקדים לצד תדירות אימונים יומיומית- זהו שילוב רב עוצמה המביא תוצאות ברורות ומהירות.

אימוני הקוויקי אינטנסיביים וזמני המנוחה קצרים יחסית, לכן, הגוף מתחזק אך גם תפקוד מערכת הלב- ריאה משתפר.

אורכם של אימוני הקוויקי 10- 20 דקות.

כן, אפשר לעשות גם 2-3 אימונים ביום, בהתאם לרמת הכושר.

את השרירים הכואבים רצוי לא לאמץ ומומלץ לאפשר להם לנוח כדי להתאושש בצורה טובה. אם זאת בהחלט ניתן לעבוד על אזורים אחרים, לדוגמא: אם מרגישים כאבי שרירים ברגליים אפשר לעשות אימון לפלג הגוף עליון.

ברשימת האימונים בעמוד “המיוחדים של שרון” תוכלו למצוא מגוון אימונים שיתנו לכם פתרונות למצב זה.